Σάββατο 5 Ιουνίου 2021

REFLECT-project

 


REFLECT-project

Raising awareness and stimulating Executive Functioning and social emotional Learning by integrating Evidence-based strategies in the Classroom to empower pupils, Teachers, and parents

 Λίγα λόγια για το πρόγραμμα

Στο έργο REFLECT στοχεύουμε στην προώθηση της κοινωνικής, συναισθηματικής και ακαδημαϊκής δέσμευσης και ανάπτυξης των παιδιών,  προσφέροντας τεκμηριωμένες στρατηγικές για την ενίσχυση του SEL και του EF στην καθημερινή πρακτική.

Τελικά στοχεύουμε στη μείωση του κινδύνου κοινωνικού αποκλεισμού και στη βελτίωση της ακαδημαϊκής απόδοσης του μαθητή, ενισχύοντας τη συνειδητοποίηση της σημασίας του SEL (Social Emotional Learning) και του EF και ενισχύοντας τους μαθητές και το περιβάλλον τους. Αυτό θα το κάνουμε στοχεύοντας καθηγητές, γονείς και μαθητές. Το ηλικιακό εύρος από 8 έως 12 ετών, είναι το επίκεντρό μας, επειδή αυτή η ηλικία είναι ζωτικής σημασίας για παρεμβάσεις σε SEL και EF. 

OI ΦΟΡΕΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

• ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ GRANADA-UNIVERSIDAD DE GRANADA, Spain

ΠANEΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕVORA - UNIVERSIDADE DE EVORΑ, Portugal

ΚΟΙΝΣΕΠ ΚΥΚΛΑΔΩΝ – ALTERA VITA, Greece

• Skolutvecklarna Sverige AB, Sweden

• Imagine If, Partnership Ltd United Kingdom

• TOPUNT Gent, Belgium.

Συνεργαζόμενοι φορείς στην Ελλάδα

Η Εταιρία Προστασίας Ανηλίκων Σύρου-ΝΠΔΔ, του Εφετείου Αιγαίου, συμμετέχει στο πρόγραμμα, ως συνεργαζόμενος φορέας, μέσα στα πλαίσια των προληπτικών δράσεων που υλοποιεί στα σχολεία για την πρόληψη κακοποίησης -παραμέλησης ανηλίκων.

Τα σχολεία που συμμετείχαν στο Πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής στην Ελλάδα ήταν:

·        4ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σύρου

·        2ο Δημοτικό  Σχολείο Σύρου

·        Δημοτικό Σχολείο Ιουλίδας  Κέας

·        Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο Άγιος Γεώργιος- ΔΕΛΑΣΑΛ

·        Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Άγιος Γεώργιος- ΔΕΛΑΣΑΛ

Συμμετείχαν επίσης εκπαιδευτικοί που εφάρμοσαν το πρόγραμμα στις τάξεις τους σε σχολεία της Αθήνας και άλλων νησιών των Κυκλάδων.

https://e-learning.alteravita.eu/course/view.php?id=9




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου